风.影.流沙

沉迷各种游戏无法自拔bu
Hunter - Galantis

放放松
I am the hunter I am the great unknown
Only my love can conquer
I am the I am the hunter
I am the hunter
I am the hunter into the wild we go
Give up your heart surrender
'Cause I am the I am the hunter
I am the
Hey
We've been on this road to a place that one day we'll know
Adventure to the other side
I am the I am the
Searching high and low for the treasure deep in your soul
The fortune teller's always right
I am the I am the
Got the red eyes in the night
Like a panther outta sight
Gonna sing my battle cry
'Cause I am the I am the I am the
I am the hunter I am the great unknown
Only my love can conquer
I am the I am the hunter
I am the hunter
I am the hunter into the wild we go
Give up your heart surrender
'Cause I am the I am the hunter
I am the
Hey
I am the
I am the
Hey
I am the
I am the
I am the
I am the
I am the
I am the
Strangers wild and free
Through the flames you're all that I see
A force you that you can't deny
I am the I am the
Heed my calling
Lock and load come running to me
Dancing through the midnight
I am the I am the
Got the red eyes in the night
Like a panther outta sight
Gonna sing my battle cry
'Cause I am the I am the I am the
I am the hunter I am the great unknown
Only my love can conquer
I am the I am the hunter
I am the hunter
I am the hunter into the wild we go
Give up your heart surrender
'Cause I am the I am the hunter
I am the
Hey
I am the
I am the
Hey
I am the
I am the
I am the
I am the
I am the
I am the
I am the
I am the
I am the hunt
I am the
I am the
I am the
I am I am
I am I am
I am I am
Hunter
译:
我是猎人,我是伟大的未知者
只有我的爱可以征服
我是我的猎人
我是猎人
我是猎人走进野外
放弃你的心投降
因为我是我的猎人
我是

我们已经走上了这样一个有一天我们会知道的地方
冒险到另一边
我就是我
寻找你的灵魂深处的宝藏
算命先生永远是对的
我就是我
在夜晚得到了红色的眼睛
像一只黑豹看不见的景象
要唱我的战斗口号
因为我是我是我
我是猎人,我是伟大的未知者
只有我的爱可以征服
我是我的猎人
我是猎人
我是猎人走进野外
放弃你的心投降
因为我是我的猎人
我是

我是
我是

我是
我是
我是
我是
我是
我是
陌生人狂野而自由
通过火焰你是我所看到的
你不能否认的力量
我就是我
听我打电话
锁定和加载运行给我
在午夜跳舞
我就是我
在夜晚得到了红色的眼睛
像一只黑豹看不见的景象
要唱我的战斗口号
因为我是我是我
我是猎人,我是伟大的未知者
只有我的爱可以征服
我是我的猎人
我是猎人
我是猎人走进野外
放弃你的心投降
因为我是我的猎人
我是

我是
我是

我是
我是
我是
我是
我是
我是
我是
我是
我是狩猎
我是
我是
我是
我是我
我是我
我是我
猎人

评论